Verzenden & retourneren

Bezorgen

Het theegeschenk wordt verstuurd binnen 1-3 werkdagen, mits voorradig. Wij versturen het pakket(tje) via PostNL of DHL. Een pakket/bestelling wordt 2 keer aangeboden en daarna op het dichtstbijzijnde postkantoor afgegeven. Een brievenbuspakketje is ook mogelijk, alleen via DHL. Als de bestelling is verstuurd, ontvangt u van ons een email. Wij kunnen helaas geen exacte datum garanderen waarop het pakket wordt afgeleverd, omdat wij afhankelijk zijn van PostNL en DHL planning.

Ophalen op locatie is per heden alleen nog op afspraak mogelijk vanaf de volgende werkdag tussen 9.30 uur en 14.45 uur op adres: Vrijheidweg 30, 1521RR in Wormerveer. Telefonisch bereikbaar op nummer 075 7721566 of via de mail [email protected].

Levering op een ander adres

U kunt u bestelling ook laten afleveren op een ander adres. Wanneer u iemand een theegeschenk rechtstreeks wilt toesturen, dan is dat mogelijk. Bij uw bestelling kunt u dit aangeven. Wilt u uw pakket liever laten bezorgen op uw werkadres, omdat het u beter uitkomt? Geen probleem, geef dit afleveradres even aan tijdens uw bestelling.

Niet thuis?

Mocht de post er niet in slagen het pakket bij u thuis af te leveren, dan wordt aan één van de buren gevraagd deze op een later moment aan u te overhandigen. Als dat niet mogelijk is, dan wordt het de volgende dag nogmaals aangeboden. Lukt het dan ook niet om de bestelling bij u of de buren af te geven, dan wordt het pakket automatisch 1 week op het dichtstbijzijnde Parcelshop of servicepunt bewaard. Uiteraard ontvangt u hiervan een melding, zodat u het pakket kunt afhalen op het moment dat het best schikt.

Verzendkosten

De kosten zijn afhankelijk waar uw keuze op valt, PostNL of DHL.

Bestellingen boven €50,00 worden binnen Nederland gratis met DHL verzonden. Naar België zijn de verzendkosten boven de €75,00 gratis.

Track & Trace

Alle zendingen worden als pakketpost verzonden. Dit is omdat er dan een code gegeven word zodra het de status ‘verzonden’ heeft, dit betreft een Track & Trace code. Als u op dit nummer klikt of dit nummer invult op de site van PostNL of DHL, dan kunt u zien waar uw pakket zich bevindt in het bezorgtraject. Bij de keuze 'envelop' is GEEN track & trace. Deze gaat met de normale post mee.

Kan ik mijn artikel bij theebloemen.nl retourneren?

Vraag via de mail het retour aan om uw producten retour te sturen [email protected]

U heeft het recht uw bestelling (m.u.v. losse thee en chocolade) tot 14 dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd (dit geldt alleen als de gehele order terug wordt gestuurd, anders krijgt u alleen het geld terug van wat er is geretourneerd), binnen 14 dagen na de retourmelding. Geen enkele theebloem mag zijn opengemaakt, (ook niet wanneer u er 10 heeft ontvangen, dit zullen wij dan ook altijd controleren). De kosten voor retour van uw huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected] of bellen met 075 7721566.

 
 
 

 

 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »